Nu aveți încă un cont? Crează nou

Setări

Software Deals Remote Help

Dați-ne voie să vă ajutăm, iar software-ul dumneavoastră va funcționa în cel mai scurt timp.

Aveți nevoie de ajutor cu instalarea sau activarea produselor? Suntem aici să vă ajutăm! Recent, am introdus un nou serviciu de ajutor pentru clienții noștri – Software Deals Remote Help. Cu ajutorul acestul serviciu, putem acum să facem activarea în locul dvs. Este rapid, sigur și ușor. Și după ce vă punem la punct software-ul, veți putea să îl folosiți imediat.

Descărcați Remote Help

Ce este Software Deals Remote Help?

Este, de fapt, un program, care va permite departamentului nostru de relații clienți să vă ajute de la depărtare. Folosim aplicația TeamViewer, care ne va permite să ne conectăm la calculatorul dvs și să activăm produsul cumpărat de la noi. Fiecare computer sau laptop poate avea diferite setări, care v-ar putea îngreuna procesul de activare în cazul în care doriți să o faceți personal. De aceea din acest moment veți avea opțiunea să beneficiați de avantajele ajutorului de la distanță.

De ce este Software Deals Remote Help o modalitate extraordinară de activare a produsului?

  • Este rapid și ușor și vă va ajuta să vă folosiți produsul în cel mai scurt timp posibil.
  • Tot ce trebuie să faceți este să contactați departamentul nostru de relații clienți și să folosiți aplicația TeamViewer. Persoana responsabilă vă va explica toate detaliile și vă va ghida pe parcursul întregului proces. După care, nu trebuie decât să stați și să urmăriți cum vă vor activa produsul în locul dvs.
  • Departamentul nostru de relații clienți este unul profesionist și va rezolva problemele cu activarea în timp real.
  • Dacă apar probleme cu cheia de produs, se vor rezolva rapid, fără a fi nevoie să completați vreun document de retur.

Este sigur?

  • Aplicația TeamViewer, pe care o folosim pentru ajutorul la distanță, folosește cele mai înalte standarde de securitate pentru fiecare parte a programului, deci computerul dvs va fi complet sigur de la început până la sfârșit.
  • Întregul proces este înregistrat, ceea ce înseamnă că dacă aveți îndoieli în legătură cu pașii folosiți de echipa noastră în decursul procesului, putem verifica înregistrările pentru a vedea dacă totul s-a făcut corect.
  • Oricând puteți apăsa tasta ESC pentru a întrerupe instant conexiunea de la distanță. Acest lucru poate fi de ajutor dacă aveți un apel pe pe Skype în așteptare, sau va trebui să vă lăsați calculatorul nesupravegheat pentru următoarea perioadă.
  • Ecranul dvs va fi negru, dar dacă sunt fișiere sau programe ce rulează și pe care nu doriți ca noi să le vedem, vă rugăm doar să le închideți înainte să înceapă conexiunea.

Cum funcționează? (ghid pas cu pas)

Să aruncăm o privire asupra pașilor de funcționare a ajutorului de la distanță și asupra a ceea ce se întâmplă pe parcursul acestui proces.

Pasul 1 - Descărcați Software Deals Remote Help

Pentru început, va trebui să vă descărcați versiunea portabilă a programului TeamViewer (Software Deals Remote Help). După ce o veți descărca, puteți să o folosiți foarte ușor, deoarece programul nu are nevoie de instalare.

Pentru a descărca programul, apăsați aici: Software Deals Remote Help

Pagina trebuie să arate ca în poza de mai jos, și descărcarea programului va trebui să înceapă imediat.

Pasul 2 - Configurarea Software Deals Remote Help

După descărcarea programului, deschideți fișierul ‘TeamViewerQS.exe’.

O mică fereastră va apărea imediat (vedeți poza din dreapta).

Pentru a începe conexiunea sigură, va trebui să ne furnizați numărul de identificare.

Persoana responsabilă din cadrul biroului nostru de relații cu clienții se va conecta la calculatorul dvs și va începe să activeze produsul. Ecranul desktop-ului dvs va deveni negru, iar noi vom putea să vedem ceva asemănător cu următoarea imagine:

Pasul 3 - instalarea și activarea produsului

Am folosit Office 2016 Home and Student pentru a demonstra ce se întâmplă în timpul instalării și activării. Să presupunem că ați avut probleme cu instalarea unul program în computerul dvs. În acest caz, noi îl vom instala pentru dvs. Fișierul de instalare este destul de mare, deci cea mai bună opțiune este să îl descărcați înainte să începem ajutorul de la distanță.

Notă: Este important să descărcați versiunea corectă a programului (dacă - spre exemplu - ați cumpărat Office 2016, aveți grijă să nu descărcați versiunea 2013, deoarece cheia de produs nu va funcționa). De asemenea, vă recomandăm intens să dezinstalați programul Office 365, dacă acesta se găsește instalat pe calculatorul dvs, pentru că de multe ori acesta interferează cu instalarea altor programe Office.

Textul LAPTOP-18LLT43M pe care îl veți vedea în colțul din stânga sus este un nume unic pe care TeamViewer îl repartizează pentru calculatorul dvs. Dacă dorim să verificăm o înregistrare video a unei sesiuni, aceasta este dovada că acest computer este al dvs, și nu al altcuiva.

După ce instalarea este finalizată, produsul poate fi activat.

Office 2016 (și de asemenea versiunile mai vechi) poate fi activat prin oricare din aplicațiile sale – poate fi Word, Excel, PowerPoint sau OneNote. Pentru prima dată când deschideți unul dintre programele Office, o fereastră va apărea, care va cere introducerea unei cheie de produs (vedeți poza de mai sus).

Persoana responsabilă de la departamentul de relații clienți va introduce codul. Sunt situații când codul nu merge, iar motivul pentru aceasta poate fi o incompatibilitate de hardware, sau restricții regionale, dar nu aveți niciun motiv de îngrijorare pentru acest lucru. Dacă acest tip de activare va eșua, vom încerca activarea telefonică, sau în cazul în care și aceasta va eșua, pur și simplu vom introduce o nouă cheie de produs în timpul procesului de ajutor la distanță.

Și gata. Dacă aveți orice întrebare sau nelămurire despre Software Deals Remote Help, nu ezitați să ne contactați prin e-mail: info@software-deals.ro

Produsul a fost adăugat în coș

Livrare gratuită și returnarea banilor în 30 de zile