Nu aveți încă un cont? Crează nou

Setări

Office 2016 Professional

ro|upper
română și mai mult de 10 alte limbi
  • GB engleză
  • DE germană
  • FR franceză
  • IT italiană
  • RU rusă
  • ES spaniolă
  • PT portugheză
  • BG bulgară
  • HR croată
  • CZ cehă
  • + alte câteva limbi
%
Office 2016 Professional
Imaginea are doar scop informativ. Livrăm produsul fără ambalaj.
Tipul licenței: certificat electronic
Alege versiunea:
în stoc Indisponibil
Livrare:
  • Prin email
    Prin curier
  • La cerere În termen de 3 zile lucrătoare În termen de o zi lucrătoare În 15 minute
  • Transport gratuit
2 213 LEI 939 LEI 789,08 LEI fără TVA (19 %)
96% dintre clienți recomandă cumpărăturile pe software-deals.ro
  • Certificat de licență electronică
  • Fișier de instalare pentru descărcare
  • Certificatul de legalitate în conformitate cu legislația UE
  • Confirmarea cumpărării (factura)
Compatibilitate cu sistemul de operare: Windows

Procesor: 1 GHz
Memorie: 1 GB RAM (32 biți) sau 2 GB RAM (64 biți)
Spațiu pe hard disk: 3 GB
Grafică: procesor grafic DirectX 10.0
Sistem de operare: Windows 7, 8, 8.1 sau 10; Windows Server 2008 R2, 2012 sau 2012 R2

Office 2016 Professional

Office 2016 Professional oferă posibilități de o eficiență sporită de editare a textelor, foilor de calcul, prezentărilor, și email-urilor. Cu mult îmbunătățit și lustruit în comparație cu suitele Student anterioare, versiunea 2016 elevează productivitatea prin funcționalitățile de teamwork, de co-autor, și flexibilitatea sa. Suita include Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook, Publisher, și Access.

Office 2016 Professional se adaptează preferințelor Dvs. de muncă permițându-vă să captați ideeile cu ajutorul tastaturei, al creionului digital sau al ecranului tactil. În cazul în care ajungeți într-un impas, noua casetă “Spuneți-mi” de pe panglică vă va ajuta. Tastați un cuvânt legat de sarcina pe care doriți să o îndepliniți și căsuța vă va sugera opțiunile relevante. Dacă sunteți online, aplicația “Detalii” oferită de Bing vă va atrage atenția la alte surse de informații relevate conținutului fișierului pe care îl citiți. În plus, fiecare tab are acum o culoare diferită, nu vă mai pierdeți prin tab-urile deschise!

Deci, ce-i nou?

În Word 2016 puteți urmări comentariile din documentele Word și să le marcați drept finalizate cu butonul de răspuns nou. Pe lângă aceasta, acum puteți edita documente PDF (inclusiv liste și tabeluri) direct în Word.

Cu PowerPoint 2016 puteți partaja prezentarea online pur și simplu trimițând un link colaboratorilor sau audienței Dvs.

Excel 2016 vă ajută să economisiți timp prin noile instrumente de formatare care recunosc modele și completează datele automat. Noile diagrame și grafice Excel vor reda datele companiei Dvs. într-un mod clar și convingător. În plus, acum Excel vă recomandă cele mai potrivite grafice și diagrame pentru datele Dvs. și vă oferă posibilitatea de a le previzualiza înainte de a le aplica.

OneNote 2016 încorporează aproape orice fel de fișier (foi de calcul Excel, diagrame, clipuri audio, videoclipuri) și le sincronizează cu aplicațiile OneNote de pe celelalte dispozitive, ca să le puteți utiliza sau partaja de oriunde.

Outlook 2016 vă permite să răspundeți mai rapid cu ajutorul răspunsurilor în linie (răspunsurile poziționate direct în corpul mesajului inițial) pur și simplu tastând textul în Panoul de citire.

Publisher 2016 vă ajută să economisiți timp prin opțiunea de a tipări imagini online.

Access 2016 s-a îmbunătățit prin opțiunea List care rezumează rapid datele Dvs. din tabel. Apăsați pe item pentru a vedea rezumatul.

Product request

Rezumat

Produsul a fost adăugat în coș

Livrare gratuită și returnarea banilor în 30 de zile