Nu aveți încă un cont? Crează nou

Setări

Reclamații și returnări

Care este perioada de garanție pentru produsele Software Deals?

Cum pot returna software-ul achiziționat?

Cum să împachetez un produs pentru a-l returna?

La ce adresă trebuie să returnez software-ul?

Cât timp durează procesarea reclamației?

Cine acoperă costul reclamației?

Cum voi fi notificat despre starea reclamației plasate?

 

 

 Care este perioada de garanție pentru produsele Software Deals?

Toate produsele noastre au o perioadă de garanție de 2 ani (citește mai mult în Declarația vânzătorului). Dar precum licențele de software nu au o dată de expirare, această garanție este una nominală. Acest lucru înseamnă că licența nu își pierde valoarea cu trecerea timpului, iar fiecare utilizator ulterior va avea întotdeauna software-ul său ca nou.

 Cum pot returna software-ul achiziționat?

Ca și consumator aveți dreptul de a returna orice produs achiziționat, chiar și licențele de software. În cazul în care vă decideți să faceți acest lucru, trebuie să completați Formularul de Reclamație.  În cazul în care doriți să renunțați la contract și solicitați returnarea produsului și rambursarea costului, este necesar de completat acest Formular de Renunțare. Vă rugăm sa îndepliniți toate datele necesare pentru a putea finaliza cererea dvs. de retur cât mai curând posibil. Dacă ați deschis deja cutia cu software de la noi, trebuie să completați și formularul denumit Declarație Client.

 Cum să împachetez un produs pentru a-l returna?

Produsul trebuie împachetat într-un ambalaj rigid (cutie) și conținutul său trebuie să fie protejat împotriva șocurilor și a deteriorării mecanice (recomandăm folie cu bule, sau ziare vechi). Vă rugăm să faceți tot ce-i posibil pentru a elimina posibilitatea de deteriorare a produsului în timpul transportului și, astfel, de a vă asigura că vă va fi rambursat costul integral al produsului. De asemenea, nu uitați să includeți Formularul de Reclamație și Declarația Cumpărătorului completate și semnate în pachet.  

 La ce adresă trebuie să returnez software-ul?

Vă rugăm să trimiteți pachetul cu software împreună cu formularele de returnare completate și semnate la următoarea adresă:

RA Software
Nové Sady 2
602 00 Brno
Republica Cehă

 

 Cât timp durează procesul de returnare?

Reclamația este procesată în maximum 30 de zile de la primire, cu excepția cazului în care termenul a fost prelungit în prealabil cu acordul ambelor părți. Este esențial să furnizați în formulare toate informațiile cerute pentru a facilita prelucrarea eficientă a reclamației.

 

 Cine acoperă costul de transport?

În cazul în care plângerea este justificată, anume aprobată, costurile de transport vor fi îrambursate pe baza dovezii plății tarifului de transport.

 

 Cum voi fi notificat despre starea reclamației plasate?

Vă vom informa despre statutul reclamației prin e-mail. Respectăm cu strictețe procedura de reclamație și vom reveni cu un răspuns nu mai târziu de 30 de zile de la returnarea produsului.

Produsul a fost adăugat în coș

Livrare gratuită și returnarea banilor în 30 de zile